Saturday, March 7, 2015

SURFING

Idag har jeg brukt siste dagen min i Sydney på å surfe! Selvfølgelig nybegynner kurs siden dette er noe jeg ikke kan, målet var å kunne klare å stå på brettet på bølgene vi fikk, og tro meg bølgene var syke. Selv om det var noen grusomme fall gikk det ganske bra ellers, jeg klarte ihvertfall å stå på brettet flere ganger, wihu! Ellers ble vi kjent med gjengen vi var idag og koste oss med barbecue mat etterpå. Nå reiser jeg videre, neste stopp er Melbourne!

Today I used my last day in Sydney to surf! Of course I tok the beginners course since this is something I'm not good at. The goal was to be able to stand on the board when the waves comes, and believe me, the waves were sick. Although some ugly falls it went pretty well after all. I did make it to stand on the board many times, fuun! There were a lot of people who joined it, so got to know them and we all enjoyed a barbecue meal after surfing. Now Im saying goodbye to Sydney, next up is Melbourne!

No comments:

Post a Comment