Wednesday, March 25, 2015

NIGHT NOODLE MARKET

De dagene jeg har vært i Perth har det vært et stort mat asiatisk nattmarked rett rundt i området jeg bodde så igår kveld fikk jeg sjekket ut det. Dette er et forhåndsskrevet innlegg så når du leser dette sitter jeg på flyet til Dubai. Tiden min i Australia er over så nå er det tilbake til Norge igjen. Jeg har hatt det helt fantastisk her nede og det er helt sykt hvor mye jeg har fått opplevd på så kort tid! Nå gledes det til å komme hjem igjen. Australia blir såklart et stort savn!
The past few days in Perth there has been a hug night food market close by where I live so yesterday night I got the time to check it out. This post is timeposted so when you are reading this now, I'm on a flight to Dubai. My time in Australia is over so now it's back to Norway. I had an amazing time here and everything I got to experience in such a short time is just incredible! Now I'm looking forward to get back home. I'm really gonna miss Australia!

No comments:

Post a Comment