Friday, March 6, 2015

SKYDIVING

Tenk at jeg endelig fikk hoppet i fallskjerm! Det var rett og slett helt UTROLIG!! Det gikk så fort, jeg var ikke litt nervøs engang, døren åpnet seg og plutselig svevde jeg i lufta. Jeg var så å si glad på alle bildene, så mye koste jeg meg! Men å se bra ut på slike bilder var det bare å glømme, jeg som mange andre følte jeg så ræva ut på alle bilder med de stygge beskytterbrillene på. Men gjort er gjort og jeg er ganske glad for at jeg gjorde dette, er så stolt nå, haha!

I've finally got to skydive, and it was so AMAZING!! I felt like it was over on just some few seconds, I wasn't nervous ether. When the door opened I was suddenly flying in the air. I was really happy on all the pictures that was taken, so much fun did I have! But to look pretty on such pictures was just to forget. Like many others I felt like I was ugly on all the pictures with the ugly protects glasses on. But done is done and I'm quite happy that I did this, I'm so good damn proud now, haha!

No comments:

Post a Comment