Sunday, March 15, 2015

CAIRNS

Cairns er en veldig koselig by, jeg har storkost meg frem til nå! Det er lett å finne frem til ting her og det er ganske så varmt her som Alice Springs. Jeg har ei venninne som studerer her og nå, så det første som skjedde når jeg ankom hit var å møte henne igjen, det var helt fantastisk! Hun driver å viser meg rundt om i Cairns, og vi har nok å gjør de 2 siste dagene jeg skal være her nå.
Cairns is a lovely city, I'm enjoying my time here. It's easy to find to places and it's really hot here like Alice Springs. I've got a friend who studies here, so the first thing I did when I arrived Cairns was to meet her, it was so great to see her again! She is showing me around in Cairns, and we have got enough to do the next two days I'm staying here.

No comments:

Post a Comment