Monday, March 23, 2015

DAY 1 PINNACLES DESERT

Siden dere hører så sent fra meg betyr det at jeg ikke hadde tilgang til noe wifi i det hele tatt, ikke hadde jeg dekning på mobilen heller. Nå er jeg endelig tilbake i storbyen Perth etter en 4dagers tur opp til Monkey Mia. Jeg har flere innlegg å dele med dere, så her er det bare å glede seg! Monkey Mia turen har vært fantastisk og jeg har fått opplevd så mye bra på så kort tid. Første dagen gikk til ca 6-7t kjøring med mellomstopp i den populære Pinnacles ørken før vi ankom Kalibarri om kvelden og overnattet der.

Since you guys are hearing so late from me it means I didn't have any access to wifi and I didn't even have signal on my phone. But now Im finally back in the city, Perth, after a 4days tour to Monkey Mia. I've got many posts to share with you guys, so stay tuned! The Monkey Mia trip has been amazing and I've got to experience a lot in such a short time. First day went to about 6-7hours driving with a stop in the popular desert, Pinnacles before we made it to Kalibarri and stayed there for the night.

No comments:

Post a Comment