Thursday, March 19, 2015

DRIVING OUTSIDE PERTH

Tirsdagskveld ankom jeg min siste destinasjon av reisen, Perth. Her skal jeg være frem til onsdag før det er hjemreise. Allerede morgenen etter ble det roadtrip med en jeg kjenner her. Først ble det en liten gå tur i den populære parken, Kings Park før turen gikk videre uttafor Perth, til Busselton, Augusta og Margaret River. Desse plassene skiller seg veldig fra det vanlige du ser i storbyer, veldig spesielt men jeg likte det kjempegodt! Nå er jeg tilbake til Perth igjen og skal på en 4dagers tur til Monkey Mia imorgen. Jeg vet ikke hvordan det er med wifi der så enten blir det blogging ellers får det vente til jeg er tilbake i Perth om 4dager.


Tuesday night I arrived my last destination of my trip, Perth. Im gonna stay here till wednesday then Im heading home. The day after arriving here, I was on a roadtrip with one I know here. First of all we went walking to the popular Kings Park then we head off to cities outside Perth, like Busselton, Augusta and Margaret River. These cities are different of what you can see in the big cities, very special but I liked it a lot! Now Im back in Perth and tomorrow Im going on a 4day trip to Monkey Mia. I don't know how it is with the wifi there so ether I will blog there if I got the chance otherwise you will hear from me after 4 days. 

No comments:

Post a Comment