Saturday, March 28, 2015

STUCK EVERYWHERE

Jeg som skulle være hjemme om dagen på torsdagen, har fortsatt ikke kommet meg hjem.. Fra torsdag til fredag har jeg vært stuck i Stockholm og nå i Oslo. Nå har jeg klart å mast meg fram til flybillett ikveld, og siden alt er fullbooket fikset dem business så jeg krysser bare fingrene for at alt går som det skal og at jeg kommer meg hjem idag!
Jeg har noen siste innlegg fra Australia turen å dele med dere, så dem kommer etterhvert.
I was supposed to be home during the day on Thursday, but has still not reached home yet.. From Thursday to Friday I have been stuck in Stockholm and now in Oslo. I got a flight ticket for tonight, and since everything is fully booked they fixed business class for me so Im just crossing my fingers and hope everything runs smoothly and that I get home today!
I've got some last post from my Australia trip to share with you guys, so they will come soon.

No comments:

Post a Comment