Saturday, August 9, 2014

THE GRAND PALACE

Å bare være en dag i Bangkok er utrolig stress, spesielt på en lørdag! Jeg har fått opplevd alt av trafikk, en by stappfull av folk, varme, altfor dårlig engelsk og ja, you name it. Jeg fikk ihvertfall vandret i sentrum, tatt tuktuk, vært på skybar og ikke minst vært på et stort og nydeligt palass! Bilder av det ser du under. Hvorfor jeg har på meg en random mint t-skjorte er fordi jeg ikke kunne ha på meg noe uten armer så jeg måtte låne den t-skjorten, vakkert.... Nå sitter jeg på flyplassen i Bangkok og venter på neste fly til Colombo, så vi snakkes når jeg er hjemme der!

To be only one day in Bangkok is incredibly stressful, especially on a Saturday. I experienced all of the traffic, a city full of people, warm, too bad English, and yes, you name it. I got to walk the shopping street, took tuktuk, been on a skybar and of course been to a beautiful palace! Why I'm wearing a mint t-shirt is because I had to cover my arms a bit, looks lovely on the pictures... Now I'm at the airport in Bangkok, waiting for the next flight to Colombo, so I'll talk with you guys later when Im at home there.

No comments:

Post a Comment