Monday, August 18, 2014

HARIDWAR, INDIA

Da fikk jeg oppleve byen Haridwar og. Planen var egentlig å overnatte der men det ville jeg ikke så da ble det en 5timers kjøretur tilbake til Delhi på natta, og nå er jeg endelig tilbake til god hotellet. Haridwar var ganske spesielt, veldig fattig strøk, jeg fikk låkt av å bare se hvordan andre hadde det, itillegg var det mye mye folk, utrolig mange tiggere, så akkurat der ville jeg vekk fra. Det hellige vannet Ganges renner gjennom her og så jeg fikk sett "Ganga aarti" på en litt annleis måte enn som det var i Rishikesh.
 I got to experience the city Haridwar as well. My plan was to stay there one night, but I didn't want that, so instead we drove back to Delhi by night, after 5hours driving I'm finally back to my lovely hotel. Haridwar was very special, very poor neighborhood, I felt bad just to look how people had it there, there was a lot of people to and a incredible number of beggars, so I just wanted to get away from this place. The holy water, Ganges flows through here so I got to see "Ganga aarti" in a bit different way than it was in Rishikesh.

No comments:

Post a Comment