Tuesday, August 12, 2014

NEW DELHI, INDIA

Igår kveld ankom jeg New Delhi, og det var godt å komme frem til hotellet etter tidenes trafikk og tusenvis av folk på gata, det er rett og slett kaos. Wifien her er utrolig dårlig, så dermed har jeg ikke hatt noe nettverk før nå, men fortsatt går det treigt.. Alt er ihvertfall bra og jeg må ærlig si dette er det beste hotellet jeg har vært på! Dagen idag har gått til mye sightseeing her i Delhi, det er over 40grader og jeg dør seriøst av varmen... Nå er jeg bare glad jeg er tilbake på hotellet, bilder av hotellet og plassene jeg har vært på idag kommer etterpå, stay in touch!

I arrived New Delhi yesterday evening. It was really good to arrive the hotel after being on the road with a lot of traffic and thousands of people walking. Wifi here is incredibly bad, so I didn't had any network until now, but still it's slow.. Everything is good here, I honestly have to say that this is the most beautiful hotel I've been to! Today I went on sightseeing here in New Delhi, it was a lot of places to see. The temperature is over 40 degrees and I really can't handle this heat, it's too hot! Now I'm just glad I'm back at the hotel, photos of the hotel and places I've been to today will come on the blog soon, stay in touch!

No comments:

Post a Comment