Sunday, June 18, 2017

OUT TRAVELING AGAIN

Endelig skal jeg ut å reise igjen! I skrivende stund sitter jeg på flyplassen i Amsterdam og venter på mitt neste fly. Denne gangen reiser jeg alene og for første gang måtte det pakkes en stor sekk istedet for koffert, det var uvant. Jeg skal nemlig på min første fjelltur ferie i Peru. Jeg skal både til Lima og Cusco, det gledes ekstremt mye til planene jeg har der nede så updates kommer, vi snakkes i Lima!

Finally Im out traveling again! At the moment Im at the airport in Amsterdam, waiting for my next flight. This time Im traveling alone and for the first time I had to pack like a backpacker, not only that but it's also my first time traveling to hike mountains. Im going to Peru, where Im gonna explore Lima and Cusco. Im sooo excited for the plans I've got there, so updates will come, cyah in Lima!

No comments:

Post a Comment