Tuesday, June 20, 2017

IFE BOUTIQUE HOTEL

Etter over 15t reising var jeg endelig fremme i Peru igår kveld! Hotellet jeg bor på ligger i Miraflores,  ca 20min unna Lima sentrum. Utrolig fint strøk hvor alt rundt her er moderne, veldig typisk plass hvor de rike holder til. Her skal jeg nyte luksuslivet før backpacker livet starter på torsdag. I tidsforskjell ligger jeg 7t bak. Hotell rommet mitt har en fancy inngang, alt er laget av speil så inngangen min er inn håndtaket du ser på bilde under, ganske kult.

After over 15 hours traveling, I finally arrived Peru last night. The hotel I live at is in Miraflores, about 20min away from Lima city. Beautiful streets here where everything around is modern, very typical place where the rich people lives. Here Im gonna enjoy the good life before life as a backpacker begins in 2 days. My hotel room has a different entrance, everything is made of mirror outside, so the entrance to get in is a handgrip as you can see on the first picture, pretty cool.

No comments:

Post a Comment