Friday, June 23, 2017

CUSCO, PERU


Jeg er HELT forelsket i denne byen her altså!! Sinnsykt fin plass, hvor det er altfor mye å se og gjøre! Synd jeg har veldig knapt med tid her, men heldigvis har jeg fått opplevd det mest allerede nå og veldig glad er jeg for at jeg valgte å komme her en dag før en planlagt. Jeg er også heldig med å være her under en festival dem har nå, utrolig gøyt med dans og show i gatene. (kommer et eget innlegg om det). Så vil jeg bare si at de neste 5 innleggene som kommer er forhåndsskrevet som blir publisert etterhvert i noen dager. Grunnen til det er at allerede i morgen reiser jeg på fjellturen jeg har drømt om siden barneskolen, nemlig Machu Picchu! Så det er en 4dagers fjelltur (The Lares Trek) hvor jeg rett og slett ikke kommer til å ha nett og sikkert ikke noe særlig med dekning heller. Jeg grugleder meg altså!! Vi snakkes når jeg er nede igjen fra fjellet.

Im SOO in love with this city!! It's so beautiful here and so much to see and do! Too bad I don't have that much of time here in Cusco, but luckily I've already got to see the most here and so glad I decided to come here a day before after all. Im really lucky at the timing Im here as well, because they have a big festival now, so nice to see all the dancing and shows they have on the streets. (a post will come about it). And I just want to say that the next 5 posts are pre-written and will be published during the next few days. The reason for that is because Im hiking a mountain I've been dreaming like forever; Machu Picchu! It's a 4 days hike (The Lares Trek) so unfortunately there isn't gonna be any wifi. Im a bit shaky but also really excited for this hike! Cyah when Im down from the mountains again.

No comments:

Post a Comment