Saturday, October 3, 2015

NEXT UP: JAPAN

 Heisann! Nå er det vel en god stund siden du har hørt fra meg, men nå står endelig en reise for tur og da lover jeg en del blogging under turen. Allerede nå på søndag reiser jeg til Japan!!! Jeg kan ikke fatte at tiden er her og jeg gleder meg utrolig mye! Hit reiser jeg sammens med ei venninne fra Stavanger, min søster og typen hennes. Reisen til selveste Japan starter ikke før på mandag og jeg lander der tidlig på tirsdag. Planene er nesten helt i boks og dette er det vi håper å få oppleve:

Vi starter reisen med å bo i Osaka i 3netter. Første dagen går til å oppleve byen Osaka:
We are starting our trip by staying in Osaka for 3days. The first day goes to experience the city Osaka:

Andre dagen reiser vi inn til byen Kyoto for å blant annet få med oss det du ser på bildene under:
Second day we travel in to Kyoto City to see the places you can on the pictures see right below:

Tredje dagen reiser vi inn til Hirsoshima for å oppleve den byen og:
Third day we travel to Hiroshima to experince that city as well:


Sist men ikke minst avslutter vi såklart i tidenes by, Tokyo! Her skal vi bo fra fredag til tirsdag:
And in the end of course to Tokyo! We are gonna stay here from Friday to Tuesday: 

Hey! It's been a long time since you have heard from me, but now Im ready to update my blog because Im finally traveling again! Already this Sunday, Im traveling to Japan!! I can't believe the time is here and Im looking forward for this trip! Im traveling with my friend from Stavanger, my sister and her boyfriend. On Monday I'll be flying to Japan and will arrive there early on Tuesday. The plans are almost sorted out and over you can see what the plans for the days are. So stay tuned for some blogging then!

No comments:

Post a Comment