Saturday, October 10, 2015

FUSHIMI INARI TAISHA SHRINE

Grunnen til jeg reiste inn til Kyoto var å få med meg Fushimi inari taisha shrine. siden jeg ikke sett så mye av dette i mørket når jeg var der. Så her er noen bilder fra både dagen og kvelden. Alt med dette var bare helt stilig. Templer og masse oransje "shrine". Her gikk jeg oppover mot toppen. Nå er jeg i Tokyo og her blir jeg frem til hjemreisen.

The reason why I travelled in to Kyoto was to see Fushimi inari taisha shrine cause the day I was there everything was dark so I could't see so much. So over you can see pictures of Fushimi in daytime and by night. Eveything with this was really nice. Temples and much of orange "shrine" Here I walked all the way to the top. Now I'm in Tokyo and here I'm gonna stay till I'm heading back home.

No comments:

Post a Comment