Thursday, September 4, 2014

TV2 BLISS

Som de fleste har fått med seg, var jeg plukket ut til intervju for "Det Nye Jenta 2014". Når dette vistes på tv var jeg i Sri Lanka, plutselig hadde jeg fått masse meldinger og snaps om at jeg var på tv, der satt jeg og hadde såå lyst til å se det selv! Jeg fikk ikke mulighet til å få sett dette før noen dager senere da det endelig kom ut på nettet. Det var utrolig rart å se seg selv på tven og her var det sykt med klipping.. Jeg gikk ikke videre og det gjorde meg ingenting. Det var ihvertfall spennende å få kunne oppleve noe slikt og jeg ble kjent med noen herlige jenter i Trondheim! De som er med videre, ønsker dere alle lykke til!


As most of my norwegian readers knows, I was picked to interview for a television show called "Det Nye Jenta 2014". When this was showed on TV, I was in Sri Lanka, suddenly I got a lot of messages and snaps about that I was on television, I sat there, wanted so badly to see it for myself! I didn't get the opportunity to see this until a few days later when it finally came out on the internet. It was strange to see myself on TV, and it was a lot of cutting.. I didn't come fare, and it don't bother me. It was exciting to be able to experience something like this, and I got to know some lovely bloggers in Trondheim! Those who came further, I wish you all good luck!

No comments:

Post a Comment