Wednesday, September 24, 2014

NEW JOB


Jeg har vel ikke fortalt dere dette men iløpet av denne måneden har jeg vært på jobbintervju to ganger med både sjefen og oversjefen, og for noen dager siden fikk jeg en telefon fra dem og gjett hva, jeg har fått jobb hos Dale Man + Woman, dream coming true! Så idag har jeg hatt min første dag der og gud så godt det er å jobbe med klær igjen i denne fantastiske butikken, jeg er helt forelsket i klærne vi har!
I haven't told you guess this, but since this month I've been to job interview twice with two bosses, and some days ago I got a call from them, and guess what, I got a job at Dale Man + Woman, really a dream coming true! So, today I had my first day at my new job, it's so nice to work with cloths again in this amazing shop and Im totally in love with the cloths we have!

3 comments:

  1. hva studerer du ? :)
    bor du ikke i molde?
    grattis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Studerer ingenting nå, har fri år:) og nei bor ikke i molde lenger :/
      Tusen takk!

      Delete