Sunday, May 27, 2018

PENANG

Da var man framme i ny plass igjen, denne gang i Penang. Her blir jeg kun idag. Selve flyturen var helt grusom for meg, jeg begynner å bli sjuk, har vært det i to dager nå og det blir bare verre (selvfølgelig skjer det på ferie..) Så når vi skulle lande hadde jeg skikkelig hodeverk noe jeg aldri i mitt liv har hatt, dott i ørene og øynene som bare svei, alt på engang var jo bare toppers! Og hodepinen har jeg hatt i hele dag noe som ga meg veldig lite energi og orken til å gjøre noe som helst egentlig. Men heldigvis fikk jeg oppleve det jeg ville her. Idag fikk jeg også prøvd "laksa" som jeg har lest mange sier man må prøve når man først er i Penang. Siden jeg er så forkjølet i tillegg klarte jeg bare å smake smaken litt, suppen var ihvertfall god og sterk!

New place again, this time it's Penang! Im gonna stay here for just one day. The flight was horrible for me, Im beginning to get sick, have been for two days now, and it's just getting worst (ofc this only happens when Im on vacation) When we were about to land I had the most horrible headache, I've never had this pain before, plugged ears and burning eyes too, everything at once was just great! The headache I've been having the whole day which gave me no energi to walk or to do anything at all, but luckily I manage to do what I wanted to do here. I also got to try "laksa" which many people say you have to try when your first in Penang. Since I had the cold I was't able to tast it that much, but I could tast the soup, that was good and spicy!

No comments:

Post a Comment