Friday, September 2, 2016

BEIJING, CHINA

Da får jeg ENDELIG til å blogge litt, nettet i Kina er helt elendig og det meste er jo sperret her og så jeg må bruke et program som får meg tilgang til sånt. Jeg er fremme i Kina og er er vi 6t foran Norge. Første dagen gikk til å vandre rundt i byen og se Den forbudte by. Jeg føler meg som kjendis her nede, for tydeligvis ser ikke folka her nede ofte og synes det er stort, så her er det alt ifra folk som vil ta bilder sammens med oss og snikfotografering.

I can finally blog now, the Internet in China is terrible and almost everything is blocked down here so I have to use a program to unlock these things. Now I'm in Beijing and our first day went to walk around the city and see The Forbidden City. I'm feeling like a celebrity down here, because for the people here it's not normal that they see dark skinned people, so here it's everything from people wanting to take pictures with us and taking hidden pictures.

No comments:

Post a Comment