Tuesday, June 21, 2016

ABU DHABI, UAE

Da er jeg tilbake på bloggen igjen! Nå er jeg faktisk i Abu Dhabi og skal være her i nesten 3uker. Denne reisen går til både Abu Dhabi, Dubai og Maldivene, så jeg gleder meg skikkelig til å oppleve alt dette! Abu Dhabi ankom jeg idag tidlig og har allerede hatt en tøff dag! Det er altfor varmt her, og klimaet er veldig annerledes enn det er hjemme, så det er veldig uvant å venne seg til varmen. Men det kommer seg nok etter noen dager. Så idag har dagen gått til shopping og kveldstur på den 2.største moskeen i verden, Sheikh Zayed Moskeen.

I´m back! I am in Abu Dhabi for the time being, and I am going to stay here for almost 3 weeks. I will be visiting both Abu Dhabi, Dubai and the Maldives, and I am really looking forward to travel and experience all of these places! I arrived at Abu Dhabi early this morning and have had a bit of a tough day already. It is way too hot in the air and the climate is a lot different than it is at home, so it is kind of hard getting used to, but I am sure I´ll get used to it after a few days. I spent today shopping at the mall and my evening took place in the world´s second biggest mosque, Sheikh Zayed Mosque.

No comments:

Post a Comment