Sunday, February 21, 2016

HELLO GDANSK

Her er det lenge siden sist jeg blogget! Men nå er jeg på ferie og da betyr det endelig blogging! Ikveld ankom jeg Gdansk, dette var en bursdagsgave fra meg og Safeena til mamma. Så her er jeg altså med dem og minste søss, her blir vi frem til onsdag. Siden vi kom sent idag fikk vi ikke sett så mye men fikk gått og sett litt rundt i Old Town hvor vi bor. Det gledes ihvertfall mye til utforske denne byen imorgen!


It's been a long time since last I posted something here! But now Im on a vacation and that means I can finally blog again! Tonight I arrived Gdansk, this was a birthday gift from me and Safeena to mom. So Im here with them and my other little sister as well, we are gonna stay here until Wednesday. Since we arrived so late tonight, we didn't got to see much but we got the time to walk around Old Town where we live. I can't wait to explore more of this city tomorrow!

No comments:

Post a Comment